loading...
خوش خنده ها -جوک،اس ام اس و ترول
Mohammad بازدید : 89 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

دو هفته پیش مامانم رفته بود اصفهان دریغ از یه دونه گز یا پولکی که سوغاتی بیاره الان واسمون مهمون اومده مامانم خونه نبود زنگ زده میگه : چای دم کن بعد برو توی اتاق من توی کمد لباسام پشت چمدون سیاهه یه بالش آبیه اونو ور دار
( من :/)
زیرش یه ملافه سبزه اونو وردار
( من )
زیرش یه ساک قهوه ایه
( من )
توی ساک قهوه ایه یه ساک زرشکیه
( من )
توی ساک زرشکیه یه پلاستیک بنفشه
( من )
از توی اون یه بسته سوهان عسلی بردار بزار جلو مهمون تا من بیام جاشونو دوباره عوض کنم حواست باشه دست به گز و پولکی ها نزنی ها !!!!!
( و همچنان قیافه من= :/)
ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ"ﻗﺎﻳﻘﺖ ﺟﺎﺩﺍﺭﺩ؟"
ﺻﺪﺍ ﺁﻣﺪ:ﺍﺯ بی ﺍﺩﺑﺎﻥ!
ﻓﻬﻤﻴﺪﻡ ﺍﺷﺘﺒﺎهی ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻟﻘﻤﺎﻥ ﺭﻭﮔﺮﻓﺘﻢ، ﺳﺮﻳﻊ ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩﻡ!
نيست پيش شماره هاتغييرکرده...!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از عملکرد سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 1,056
  • بازدید سال : 14,452
  • بازدید کلی : 919,398