loading...
خوش خنده ها -جوک،اس ام اس و ترول
Mohammad بازدید : 111 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (1)

 بابام:این پیراهن رو چند خریدی؟

من:30 هزار تومن

زنجیرتو چند خریدی؟

من: 10 تومن

بابام: یعنی تو اینقدر خری که که 10 تومن پوله اینو دادی؟

ساعتتو چند خریدی؟

من:250 هزار تومن

بابام :اخه دیوس 250 تومن پول ساعت دادی؟اینقدر الاغی؟

من:باباجان این مارکه

بابام:خفه شو

شلوارتو چند خریدی؟

من:نخریدم هدیه خود شماست

بابام: من که یادم نمیاد چند خریدم؟

من: (به دروغ میگم) 120 هزار تومن

بابام:به به عجب شلواریه خداوکیلی میارزه

خاکبرسر نفهم کثافتت کنن شلوار به این خوبی رو الان میپوشی؟ 

باباس ما داریم ؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mehran در تاریخ 1393/07/17 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

باسلام من دیدم که کارتون عالیه شمارو دعوت کردم که نویسنده سایتم بشین به من نظر بدین و نام کاربری یا رمز عبور خودتون رو بگین من خیلی منتظرما
منتظر حضور گرمتونم
بای
پاسخ : نه ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از عملکرد سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 1,024
  • بازدید سال : 14,420
  • بازدید کلی : 919,366